Jan 05, 2017Laat een bericht achter

Eerste spoor fabriek op weg om het verplaatsen van de wereld

Bedrijf in Chinaand #39; s hebei provincie, nu een snelle trainmaker, pikt stoom in wereldwijde activiteiten

Zon Binbinand #39; s familie heeft gewerkt voor drie generaties voor Chinaand #39; s eerste spoorweg fabriek, nu eigendom van Tangshan Railway voertuig Co, een dochteronderneming van de CNR Corp De fabriek is gebaseerd op ongeveer 150 kilometer van Beijing in de noordoostelijke provincie Hebei.

andquot; Mijn grootvader zou meer dan 90 jaar oud als hij nog leefde. Mijn vader trok zich terug uit dezelfde fabriek, en ik werk hier, ook andquot; Zon, 37 zegt.

Maar de zon is in tegenstelling tot de oudere generaties van fabrieksarbeiders. Ze was een van de eerste vrouwelijke technici met een high-level certificatie te trainen van technici lassen van aluminiumlegering en haar handtekening wordt wereldwijd erkend.

Na enkele maanden van overzeese studie behaalde ze het certificaat in Duitsland, en ze heeft meer dan 500 technici opgeleid sindsdien.

Zon en haar studenten werken aan de organen van meerdere, elektronische hogesnelheidstrein eenheden. De werkzaamheden behelzen de hoge precisie, handmatige lassen van bijna 100 soorten plaatmateriaal met een minimale dikte van 2mm.

De carrosserieën van aluminiumlegering zijn geëxporteerd naar Europa en vele andere delen van de wereld.

De voorganger van de zon werkt voor bedrijf werd opgericht in 1881 als een locomotief en "rollend materieel" werkt. De fabriek in Tangshan heeft zich omgevormd tot een wereldwijde leverancier.

Hogesnelheidstreinen die betrekking hebben op de Beijing-Tianjin, werden Beijing-Guangzhou en Shenzhen-Guangzhou routes, die zo snel als 394 kilometer per uur reizen, gemaakt in de fabriek. Haar producten zijn geëxporteerd naar meer dan 20 landen.

Vergadering, met inbegrip van bedrading, is een andere stap die precisie vereist.

Er zijn meer dan 100.000 draden en kabels in één en hetzelfde voertuig en ze controlefuncties zoals tractie, controle en communicatie.

Als in het oude China, sommige ambachtslieden gesneden hun namen in een hoekje van hun handwerk, de bedrading workersand #39; namen zijn opgenomen in de vele kleine gele platen op de kabels binnen hogesnelheidstreinen geassembleerd in de fabriek.

Hao Shuqing, een bedrijf uitvoerende macht, zegt duizenden van dergelijke platen reizen rond de wereld met de voertuigen.

andquot; Wij eisen dat onze werknemers ter gelegenheid van hun naam op alle kritische plaatsen. Itand #39; s een soort krediet voor hen, en de informatie wordt ingevoerd in een computer, zodat we het bijhouden kunnen als thereand #39; s geen probleem, de andquot; Hao zegt tijdens een excursie naar de fabriek.

Moedermaatschappij CNR, één van de worldand #39; s grootste leveranciers van vervoer spoorwegmaterieel, heeft haar producten geëxporteerd naar meer dan 84 landen en regio's. CNRand #39; s export werden gewaardeerd op $3 miljard in 2014, 68,6 procent jaar-op-jaar.

China spreekt met 28 landen, met inbegrip van de Verenigde Staten, Rusland, Brazilië en Thailand, over het verstrekken van hoge-snelheidstreinen, zegt Yu Weiping, vice-voorzitter van de CNR, die belast met het companyand #39 is; s overzeese bedrijf.

Yu zegt DAT CNR vermag zelfstandig alle kritieke technologieën, met inbegrip van tractie-, rem- en netwerk controlesystemen te ontwikkelen.

Naast haar nationaal niveau onderzoek en ontwikkeling centra in China heeft een systeem van tractie en controle Randamp D center in de Tsjechische Republiek en een lassen structuur Randamp; D center in de Amerikaanse staat Michigan. Plannen oproep voor een nieuwe Randamp; D center in Zuid-Afrika producten die beter zijn aangepast aan de plaatselijke omstandigheden aan te bieden.

andquot; China heeft de meest gecompliceerde en strenge operationele omgeving voor spoorwegen, dus als "rollend materieel" goed in China werken kan, meestal zal het die van toepassing zijn op alle soorten omgevingen in andere landen, andquot; Yu zegt.

Bijvoorbeeld, kruist de 2,264 km spoorlijn Harbin en Wuhan koppelen verschillende klimaatzones met een variatie van de temperatuur van 26 C.

Een ander voorbeeld is de spoorlijn koppelen Wuhan en Guangzhou, die meer dan 200 tunnels en bruggen, een zeldzaamheid wereldwijd heeft.

Aan het eind van 2014, Chinaand #39; s spoorwegen gemeten 112.000 km, waarvan 16.000 km hogesnelheidslijn, en droeg een gemiddelde van ongeveer 2,32 miljard passagiers per jaar, volgens de ambtenaren.

De VS zegt zal de volgende strategische focus voor CNR, Yu. Het bedrijf beveiligd een contract 4.12 miljard yuan ($659.38 miljoen) vorig jaar voor de levering van auto's de trein naar Bostonand #39; s metro-systeem, de eerste Amerikaanse "rollend materieel" volgorde voor een Chinees bedrijf.

Sommige van de voertuigen zal worden geassembleerd in een fabriek die worden gebruikt als basis voor het assembleren van voertuigen voor andere steden in de VS Boston, zegt Yu. Het bedrijf zegt dat het is ook kijken naar mogelijkheden in steden zoals New York en Washington.

Zij zal ook vast een productiebedrijf in Zuid-Afrika, zegt hij. Het bedrijf won een contract vorig jaar voor de levering van 232 diesellocomotieven naar het land.

CNR geleverd meerdere elektrische eenheden en metro treinen gebruikt tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 2014 in Brazilië. Ze werden gemaakt bij CNR Changchun Railway voertuigen Co.

Met 27 dochterondernemingen heeft CNR een productiecapaciteit van 1.000 eenheden van elektrische en diesel locomotieven; 4.000 hogesnelheidstrein occasions, metro en meerdere eenheden; en 30.000 goederenwagons en andere soort wagons.

Vaststaat joint ventures in de VS, Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Iran, India, Maleisië en Thailand.

CNR en MVO Corp, Chinaand #39; s top twee high-speed train fabrikanten, hebben aangekondigd een plan om samen te voegen tot de worldand #39; s de grootste fabrikant van de trein. Aandeelhouders zullen stemmen voor onderweg op 9 maart.

Antitrust controle op de internationale markt is andquot, een issueandquot; geconfronteerd met de fusie van de twee grootste trainmakers in China, zegt Yu. Zij hebben een werkgroep ingesteld om te studeren van de toekomstige strategie en behandelen van kwesties gerelateerd aan binnenlandse en internationale agentschappen en gouvernementele organen gevestigd, zegt hij.

andquot; Een succesvolle fusie van Chinaand #39; s top twee trein fabrikanten zal interne concurrentie te vermijden en vormen een gecombineerde concurrentievoordeel, andquot; zegt hij.

Het contract van de Boston gewonnen door CNR suggereert dat andquot; Chinese spoorwegtechnologie is niet langer gezien als een belemmering voor toegang tot de meer veeleisende westerse marketsandquot; zegt een recent rapport van Moodyand #39; s Investors Service Inc

andquot; De fusie van de twee bedrijven is negatief voor Frankrijk gebaseerde Alstom, Canada-gebaseerde Bombardier Inc en Duitsland-gebaseerde Siemens Aktiengesellschaft, want het tot een sterkere concurrent in de al concurrerende wereldwijde markt voor trein- en metro vervoer apparatuur, andquot leiden zal; zegt Roberto Pozzi, een senior credit officier van Moodyand #39; s, in het verslag.

CNR zowel MVO moeten nog winnen "rollend materieel" contracten in de Europese markt, dat een uitdaging, is gezien het feit dat de regio volwassen fabrikanten en strenge eisen voor markttoegang heeft. Andere Aziatische spelers zoals Hitachi Ltdand #39; s Hitachi spoor en Hyundai Motor Coand #39; s Hyundai Rotem een segment van de markt hebben verworven.

andquot; Er is geen barrière voor CNR om wereldwijd te gaan omdat wij hebben begrepen de kern en de kritieke technologieën voor transport spoorwegmaterieel, andquot; Yu zegt.

Uitvoer van Chinaand #39; s spoorwegmaterieel hit 26.77 miljard yuan in 2014, een jaar-op-jaar stijging van 22,6 procent, volgens de algemene administratie van de douane


Aanvraag sturen

whatsapp

Telefoon

E-mail

Onderzoek